0

Για να πετύχει η κατασκευή eshop και να οδηγήσει σε κέρδη πρέπει να ικανοποιούνται τρεις απλές απαιτήσεις:

  1. Καλαίσθητο και γρήγορο eshop
  2. Πρώτη σελίδα της Google με τις λέξεις – φράσεις που ο κόσμος αναζητά τα προϊόντα της επιχείρησης
  3. Εύκολη διαχείριση & upload προϊόντων μαζικά μέσω .csv .xml ή σύνδεσης με ERP

Εμπειρικά όσα ηλεκτρονικά καταστήματα πέτυχαν αυτούς τους τρεις στόχους, καταφεραν να αυξήσουν ικανοποιητικά τις πωλήσεις τους.

Επιλογές κατασκευής eshop
Η πιο απλή επιλογή σας, είναι να αναθέσετε την κατασκευή του eshop σε μια εταιρεία που να διαθέτει εξειδίκευση, ώστε να το παραλάβετε έτοιμο χωρίς να ασχοληθείτε με τεχνικές λεπτομέρειες. Υπάρχει και δεύτερη επιλογή για τη δημιουργία του ηλεκτρονικού σας καταστήματος, αν έχετε υπομονή και χρόνο και αυτή δεν είναι άλλη από το να προσπαθήσετε να το δημιουργήσετε με έτοιμα εργαλεία που θα βρείτε στο διαδίκτυο.

Κόστος δημιουργίας eshop
Το κόστος δημιουργίας eshop με το WooCommerce είναι συγκριτικά πιο χαμηλό σε σχέση με άλλες πλατφόρμες. Στις περισσότερες περιπτώσεις οι απαιτήσεις κατασκευής eshop καλύπτονται από το WooCommerce. Εάν θέλουμε μία πλατφόρμα αποκλειστικά για ηλεκτρονικό εμπόριο τότε θα πάμε στο Prestashop, ΟpenCart ή Magento όπου το κόστος ανεβαίνει. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να κάνουμε μία online συνάντηση στην οποία θα προσδιορίσουμε την επιλογή της πλατφόρμας. Το κόστος κατασκευής eshop με βάση 20 Ελληνικές εταιρείες υπηρεσιών διαδικτύου, κατά μέσο όρο ξεκινά από τα 1.500,00 €

Πως μπορούμε να αυξήσουμε τις πωλήσεις ενός eshop
Οι πωλήσεις ενός eshop προέρχονται από τρεις σημαντικούς πυλώνες:

  • Οργανικά αποτελέσματα λόγω της κατάταξης στην πρώτη σελίδα της Google. Αυτό το επιτυγχάνουμε με προωθητικές ενέργειες, τόσο ως on-site S.E.O. όσο και ως off-site S.E.O.
  • Κοινωνικά δίκτυα (social media). Αυτό το επιτυγχάνουμε μέσω των κατάλληλων plugin / extensions που επιτρέπουν στο eshop ολοκληρωμένη επικοινωνία και προβολή σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα. Ενδεικτικά αναφέρουμε αυτόματη ενημέρωση προϊόντων στο Facebook – IG shop το οποίο συνδέεται με το Facebook page
  • Διαφήμιση στο Google ads. Όσο καλύτερα διαμορφώσουμε τα σχετικά landing pages (σελίδα προορισμού) τόσο χαμηλότερο θα είναι το κόστος της διαφήμισης.

Υπάρχουν και άλλοι τρόποι αύξησης των πωλήσεων, όπως για παράδειγμα οι συστάσεις, το εταιρικό δίκτυο συνεργατών και συνεργαζόμενων επιχειρήσεων καθώς και η τηλεοπτική και ραδιοφωνική διαφήμιση. Εάν υπάρχουν τέτοιες δυνατότητες, τότε ρυθμίζουμε κατάλληλα το eshop ώστε να καταγράφει και να ενισχύει την αντίστοιχη επισκεψιμότητα.

Υπόλοιπες ρυθμίσεις ηλεκτρονικού καταστήματος
Η δημιουργία eshop περιλαμβάνει ένα σύνολο ρυθμίσεων που αφορούν παραμέτρους όπως για παράδειγμα ο τρόπος παράδοσης, οι τρόποι πληρωμής, τα χαρακτηριστικά των προϊόντων, τις εκπτώσεις και πολλά άλλα. Όλα τα content management system δημιουργίας eshop περιλαμβάνουν τέτοιες επιλογές.

Ποιο λογισμικό να επιλέξω για την κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος;
Με την FOCUS ON GROUP μπορείτε να πραγματοποιήσετε ένα online meeting και η ομάδα τους θα σας καθοδηγήσει και θα αναλάβει όλη τη διαδικασία της κατασκευής eshop, από την κατοχύρωση του domain μέχρι την κατάταξη του ηλεκτρονικού καταστήματος στις κορυφές των μηχανών αναζήτησης σε εύλογο χρονικό διάστημα. Διαθέτουν μεγάλη πείρα με περισσότερα από 2.500 έργα στην Ελλάδα, Κύπρο και Ηνωμένο Βασίλειο.

πηγή: https://tinyurl.com/2jbdhxt8

admin

You may also like

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΑΠΟ: Οικονομία