0

Βράβευση της Περιφέρειας Αττικής για την καινοτόμο ψηφιακή εφαρμογή «Μy attica»

Γ. Πατούλης: «Περισσότερες από 250 οι υπηρεσίες που διατίθενται ψηφιακά στην Περιφέρεια. Η Αττική έχει περάσει σε μία νέα εποχή, έχοντας στο επίκεντρο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών»

photo-smart-3-1000x693

Την προτεραιότητα που δίνει η διοίκηση στην ταχεία μετάβαση της Περιφέρειας Αττικής στη νέα ψηφιακή εποχή με πράξεις και όχι με λόγια, υπογράμμισε ο Περιφερειάρχης Αττικής, Α’ Αντιπρόεδρος της ΕΝΠΕ Γ. Πατούλης, κατά τον χαιρετισμό του στην 1η Ετήσια Έκθεση Smart Cities για τις Έξυπνες Πόλεις, που πραγματοποιήθηκε και υπό την αιγίδα της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδας, παρουσία Περιφερειαρχών, Δημάρχων και εκπροσώπων αυτοδιοικητικών φορέων.

Τον κο Πατούλη υποδέχθηκε ο δ/νων σύμβουλος της διοργανώτριας εταιρείας Teamworks/Metateam κος Γ. Χαλαβαζής, ενώ στην εκδήλωση παραβρέθηκαν μεταξύ άλλων ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κ. Αγοραστός, ο πρώην υπουργός Χ.Θεοχάρης, ο Δήμαρχος Παλαιού Φαλήρου Γ. Φωστηρόπουλος, ο εντεταλμένος περιφερειακός σύμβουλος Στ. Μελάς και ο πρόεδρος  της Πανελλήνιας Ένωσης Γενικών Γραμματέων Τοπικής Αυτοδιοίκησης «Κλεισθένης» Μ. Χρηστάκης.

Στο πλαίσιο της έκθεσης, η οποία έχει ως στόχο τη δημιουργία ενός σημείου αναφοράς για τις έξυπνες πόλεις, την ψηφιακή διακυβέρνηση και την αστική ανάπτυξη, πραγματοποιήθηκε και η απονομή των Smart cities awards, με τον Περιφερειάρχη Αττικής και Αντιπρόεδρο της ΕΝΠΕ Γ. Πατούλη να παραλαμβάνει εκ μέρους της Περιφέρειας το βραβείο για την ψηφιακή εφαρμογή της Περιφέρειας «Μy attica».

Κατά την ομιλία του ο κ. Πατούλης αφού υπογράμμισε πως στόχος της διοίκησης είναι να καταστήσει την Αττική μια Περιφέρεια – πρότυπο και στο πεδίο της ψηφιακής εξυπηρέτησης, επισήμανε πως προς αυτή την κατεύθυνση η Περιφέρεια Αττικής παρουσιάζει μια μεγάλη πρόοδο στην παροχή Ψηφιακών Υπηρεσιών προς τους πολίτες και τις επιχειρήσεις, εστιάζοντας στους 6 πυλώνες για την υλοποίηση αυτού του στόχου:

-την Ανάπτυξη Ολοκληρωμένης Ψηφιακής Στρατηγικής, που περιγράφει το σχέδιο δράσης για την αξιοποίηση της ψηφιακής τεχνολογίας, για την οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη.

-την ισχυρή ψηφιακή υποδομή, το θεμέλιο για τον ψηφιακό μετασχηματισμό

-την Προώθηση των ψηφιακών δεξιοτήτων

-την προώθηση μιας κουλτούρας καινοτομίας, που περιλαμβάνει την υποστήριξη των νεοφυών επιχειρήσεων και επιχειρηματιών

-την ενίσχυση της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης καθώς έτσι μπορεί να βελτιωθεί η αποτελεσματικότητα και η διαφάνεια των δημόσιων υπηρεσιών

-την ενίσχυση της κυβερνοασφάλειας

Σημειώνεται ότι έως σήμερα στην Περιφέρεια Αττικής, περισσότερες  από 250 υπηρεσίες είναι ψηφιακά διαθέσιμες, μέσω του «ΟΔΗΓΟΥ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ». Παράλληλα για 500 υπηρεσίες παρέχεται διαδικτυακά αναλυτική πληροφόρηση, ενώ όλες οι υπηρεσίες εντάσσονται αμέσως στην Ενιαία Ψηφιακή πύλη του Δημοσίου gov.gr. Επίσης, σε λειτουργία βρίσκεται το σύστημα προτεραιότητας με δυνατότητα έκδοσης ψηφιακού εισιτηρίου, αλλά και η νέα ψηφιακή πλατφόρμα για την αντικατάσταση του διπλώματος οδήγησης.

Με βασικό στόχο το μετασχηματισμό της Περιφέρειας Αττικής σε μια σύγχρονη και καινοτόμα Περιφέρεια, η Αυτοτελής Διεύθυνση Διαδικτυακής Ενημέρωσης και Ψηφιακής Εξυπηρέτησης, υπό το συντονισμό της τ. Αντιπεριφερειάρχη Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης κ. Μαρίας Κουρή, σχεδιάζει, στηρίζει και υλοποιεί δράσεις που συνεισφέρουν στην προσπάθεια του Ψηφιακού Μετασχηματισμού, διαμορφώνοντας τη στρατηγική της Περιφέρειας Αττικής για την υλοποίηση του οράματος μιας Ψηφιακής Περιφέρειας με επίκεντρο τον πολίτη.

Αναφερόμενος  στις χρηματοδοτήσεις από το ΠΕΠ Αττικής, ο Περιφερειάρχης Αττικής  επισήμανε ότι έχουν προχωρήσει δύο πολύ σημαντικά έργα τα οποία αφορούν :

Στο Ψηφιακό Μουσείο της Ακρόπολης, προϋπολογισμού 1,75 εκ. ευρώ, που προσφέρει μια ολοκληρωμένη εμπειρία διαδικτυακής περιήγησης σε περισσότερα από 10.000 εκθέματα

-Στην εγκατάσταση υπηρεσιών τηλεματικής τεχνολογίας στα οχήματα του ΟΑΣΑ και περισσότερες από 1000 έξυπνες στάσεις, προϋπολογισμού 5,2 εκ. ευρώ

«Με έναν τέτοιο προσανατολισμό στη Περιφέρεια Αττικής, αξιοποιούμε τις Νέες Τεχνολογίες,  αναβαθμίζουμε την καθημερινή λειτουργία των Υπηρεσιών μας, σχεδιάζουμε και υλοποιούμε δράσεις ψηφιακής εξυπηρέτησης πολιτών και επιχειρήσεων, είμαστε ανοικτοί σε συνεργασίες και καινοτόμες ιδέες, και προσεγγίζουμε με σταθερά βήματα το όραμα μας για την Ψηφιακή Περιφέρεια του αύριο. Οι δράσεις που έχουμε υλοποιήσει, δείχνουν τον δρόμο για το ψηφιακό μας μέλλον. Είμαι σίγουρος ότι όλοι μαζί – κυβέρνηση, αυτοδιοίκηση, κοινωνία των πολιτών και οι υγιείς επιχειρήσεις στον χώρο της καινοτομίας και της τεχνολογίας – θα κάνουμε το άλμα προς τα εμπρός, προσφέροντας υψηλού επιπέδου υπηρεσίες με επίκεντρο τον πολίτη. Το να γίνεις Ψηφιακή Περιφέρεια απαιτεί μακροπρόθεσμο όραμα, επένδυση και συνεργασία. Δεν είναι κάτι που μπορεί να επιτευχθεί από τη μια μέρα στην άλλη, αλλά είναι ένα ταξίδι που είμαστε υποχρεωμένοι να κάνουμε», τόνισε μεταξύ άλλων ο κος Πατούλης.

 

Δείτε σχετικό βίντεο στο παρακάτω link:

https://youtu.be/APDIutlCM9U

 

Τι είναι το «my attica» 

 

Την αμφίδρομη επικοινωνία με τους πολίτες της Αττικής, προσφέροντας εξειδικευμένη ενημέρωση για τα θέματα ενδιαφέροντός τους και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση γύρω από ζητήματα καθημερινότητας, διευκολύνει η νέα εφαρμογή «MyAttica» για κινητά τηλέφωνα.

Κατεβάζοντας την εφαρμογή μέσα από τα μεγαλύτερα «καταστήματα» διανομής ψηφιακών εφαρμογών (applestore, googleplay), κάθε πολίτης μπορεί να επιλέξει τις θεματικές κατηγορίες και τις γεωγραφικές ενότητες για τις οποίες θέλει να μαθαίνει τις εξελίξεις αλλά και να αποκτήσει μια συνολική εικόνα για το έργο και τις δράσεις της Περιφέρειας Αττικής.

Παράλληλα μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση στον Οδηγό του Πολίτη, το απόλυτο ψηφιακό περιβάλλον υπηρεσιών και διαδικασιών της Περιφέρειας Αττικής, ώστε να ενημερωθεί έγκυρα και έγκαιρα για τον τρόπο εξυπηρέτησής του.

Τέλος, κάθε χρήστης της εφαρμογής, έχοντας τη δυνατότητα να αναφέρει σε πραγματικό χρόνο προβλήματα που εντοπίζει και σχετίζονται με τους δρόμους της Αττικής, γίνεται μέλος μιας συμμαχίας ικανής να αντιμετωπίσει πριν και πάνω απ’ όλα τα δικά του προβλήματα καθημερινότητας.

H εφαρμογή παρέχεται δωρεάν, και μπορεί να αναζητηθεί με το λεκτικό «MyAttica»  στις πλατφόρμες διανομής ψηφιακών εφαρμογών (applestore και googleplay).

Η mobile εφαρμογή «MyAttica» δημιουργήθηκε στο πλαίσιο των δράσεων επέκτασης και αναβάθμισης του Πολυκαναλικού Συστήματος Εξυπηρέτησης Πολιτών και Επιχειρήσεων της Περιφέρειας Αττικής (Οδηγός του Πολίτη, Ψηφιακές Υπηρεσίες, Τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης 1512, Ψηφιακά Ραντεβού κ.τ.λ.) και περιλαμβάνεται στις γενικότερες δράσεις του Ψηφιακού Μετασχηματισμού που προωθούνται από την Αυτοτελή Διεύθυνση Διαδικτυακής Ενημέρωσης και Ψηφιακής Εξυπηρέτησης, υπό το συντονισμό της τ. Αντιπεριφερειάρχη Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης κ. Μαρίας Κουρή.


Τέλος, μέσα από τη δυναμική παρουσία της Περιφέρειας Αττικής στην έκθεση Smart Cities με δικό της Περίπτερο, παρουσιάστηκαν οι δράσεις  Ψηφιακού Μετασχηματισμού που πραγματοποιήθηκαν μέχρι τώρα, καθώς και οι νέες δράσεις που σχεδιάζονται στο πλαίσιο εφαρμογής της Ψηφιακής στρατηγικής της.

 

photo-kouri-1-1000x750
photo-kouri-2-1000x599
photo-smart-1-1-1000x703
photo-smart-2-1-1000x691
photo-smart-4-1-1000x665
photo-smart-5-2-1000x726
photo-smart-6-1-1000x677
photo-smart-7-1-1000x731
photo-smart-8-1-1000x712
photo-smart-9-1-1000x691

You may also like

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΑΠΟ: Ειδήσεις