Έφυγε από τη ζωή η Μάρθα Καραγιάννη. Η σπουδαία ηθοποιός άφησε την τελευταία της πνοή, σε ηλικία 82 ετών, το μεσημέρι της Κυριακής στις 12:50.
Στο πλευρό της μέχρι το τελευταίο λεπτό ήταν ο ψυχίατρος, Δημήτρης Σούρας.
Η Μάρθα Καραγιάννη (6 Νοεμβρίου 1939 – 18 Σεπτεμβρίου 2022) ήταν Ελληνίδα ηθοποιός της τηλεόρασης, του θεάτρου και του κινηματογράφου.
Υπήρξε μια από τις πιο δημοφιλείς σταρ της χρυσής εποχής του παλιού ελληνικού κινηματογράφου. Οι γονείς της ήταν ποντιακής καταγωγής. Συγκεκριμένα η μητέρα της Δόμνα γεννήθηκε στο Μπακού και ο πατέρας της Χαρίλαος στο Αικατερινεντάρ. Η ίδια γεννήθηκε στην Αθήνα αλλά μεγάλωσε στο Κερατσίνι.
Σπούδασε χορό και από τα οχτώ της χρόνια άρχισε να δίνει παραστάσεις στη Λυρική Σκηνή συμμετέχοντας στο παιδικό μπαλέτο της Λουκίας Σακελλαροπούλου (μαζί με την Ελένη Προκοπίου).
Το ντεμπούτο της στον κινηματογράφο το έκανε σε ηλικία 17 ετών (1956) στην ταινία της Φίνος Φιλμς, “Η άγνωστος”, σε σκηνοθεσία Ορέστη Λάσκου. Το δοκιμαστικό στα στούντιο του Φίνου το έκανε με τον Αριστείδη Καρύδη Φουξ και τον Ντίνο Κατσουρίδη.
Το θεατρικό της ντεμπούτο έγινε το 1957 στην επιθεώρηση “Ελέφαντες και ψύλλοι” εκεί όπου γνωρίστηκε με το Γιάννη Δαλιανίδη. Προηγουμένως την είχε δει ο Ναπολέων Ελευθερίου να χορεύει στο κέντρο “Σε λα πεν” και της έκανε την πρόταση να παίξει στη συγκεκριμένη επιθεώρηση. Αργότερα συνεργάστηκε με τον επιχειρηματία του μουσικού θεάτρου Βασίλη Μπουρνέλη (Θέατρο Ακροπόλ).
Στην τηλεόραση εμφανίζεται πρώτη φορά στη σειρά Ο Δρόμος, 1977 το σενάριο της οποίας υπέγραφε αρχικά και μέχρι το θάνατό του ο Κώστας Πρετεντέρης.
Κινηματογράφος
Η κινηματογραφική της καριέρα συνδέθηκε με τα λαμπερά μιούζικαλ και τις κωμωδίες του Γιάννη Δαλιανίδη. Η συνεργασία τους ξεκίνησε το 1961 στην ταινία Ζητείται ψεύτης. Η ίδια λέει χαρακτηριστικά ότι, αν και ήταν μόλις 21-22 χρόνων, ο Φίνος τη θεωρούσε ”φθαρμένη” γιατί είχε πάρει ήδη μέρος σε ταινίες τις οποίες ο σημαντικός παραγωγός τις χαρακτήριζε μέτριες.
Το μοναδικό μιούζικαλ στο οποίο η Μάρθα Καραγιάννη δεν χόρεψε, ήταν το “Μερικοί το προτιμούν κρύο” γιατί αρχικά στο ρόλο της επρόκειτο να εμφανιστεί η Άννα Φόνσου. Μάλιστα είχε γίνει και δεύτερη πρόταση στην Πόπη Λάζου.
Στη μουσική ταινία “Οι θαλασσιές οι χάντρες”, 1967 εμφανίζεται ως καθαρά κωμική ηθοποιός κάτι στο οποίο επέμεινε πολύ ο Γιάννης Δαλιανίδης παρότι η ίδια πρόβαλλε σθεναρή αντίσταση θεωρώντας ότι ήθελε ο σκηνοθέτης να προβάλλει τη Ζωή Λάσκαρη ενώ αντίθετα εκείνος της είπε ότι έτσι της δίνει ψωμί για μέχρι τα γεράματά της εννοώντας ότι μπορούσε να ξεχωρίσει και να σταθεροποιηθεί στην κωμωδία και να απαγκιστρωθεί από την εικόνα της λαμπερής σουμπρέτας-χορεύτριας που έχει όριο λήξης.
Τραγούδησε πρώτη φορά στην ταινία “Καπετάνιος για κλάματα”, 1960 (“Σαν φυσά το μαϊστράλι”) αλλά έκανε μεγάλη επιτυχία τραγουδώντας στην ταινία “Γοργόνες και μάγκες”, 1968 (“Ο άνδρας που θα παντρευτώ”). Επίσης τραγούδησε στη βιντεοταινία “Μια τρελή, τρελή ζωντοχήρα”, 1988.
Η ταινία “Ο παράς κι ο φουκαράς” είναι η τελευταία ταινία που έκανε εκτός Φίνου γιατί στη συνέχεια υπέγραψε συμβόλαιο αποκλειστικής συνεργασίας με τη μεγάλη κινηματογραφική εταιρία. Το 1965 θα κάνει ένα χαριτωμένο πέρασμα στην ταινία του Γιώργου Κωνσταντίνου, 5000 ψέματα.
Το 1969, θα παίξει ένα δραματικό ρόλο στην ταινία του Νίκου Φώσκολου, “Πεθαίνω κάθε ξημέρωμα”, και ένα ρόλο κωμικό στην ταινία του Ντίνου Δημόπουλου, Η ωραία του κουρέα.
Η συνεργασία της με το Γιάννη Δαλιανίδη και τον Κώστα Βουτσά απογειώθηκε στην ταινία “Το ανθρωπάκι”, 1969.
Τελευταία ταινία εκείνη την περίοδο είναι Ο Μάγκας με το τρίκυκλο, 1972 ενώ θα επανέλθει μερικά χρόνια αργότερα με την ταινία πρωταγωνιστών του Γιώργου Λαζαρίδη, Ο Ποδόγυρος, 1980.
Τελευταία έπαιξε στις ταινίες: “Πεθαίνω για σένα”, 2009 και “Από έρωτα”, 2014.
Θέατρο
Το 1962 έλαβε μέρος στην παράσταση των Θεοδωράκη, Κακογιάννη και Μποστ, “Όμορφη πόλη”.
Συμμετείχε επανειλημμένα στον θίασο Γεωργίας Βασιλειάδου και Βασίλη Αυλωνίτη. Εμφανίστηκε σε επιθεωρήσεις δίπλα στους Νίκο Σταυρίδη, Κώστα Χατζηχρήστο, Γιώργο Κωνσταντίνου, Μαρίκα Νέζερ, Νίκο Ρίζο, Γιάννη Γκιωνάκη, Καίτη Μπελίντα, Σπεράντζα Βρανά, Ρένα Ντορ, Ρένα Βλαχοπούλου, Ορέστη Μακρή, Κατερίνα Γιουλάκη, Σταύρο Παράβα, Αλέκο Λειβαδίτη, Μπέττυ Μοσχονά, Ελένη Προκοπίου, Βαγγέλη Βουλγαρίδη, Γιάννη Φέρμη, Τάκη Μηλιάδη, Σωτήρη Μουστάκα κ.ά.
Η Μάρθα Καραγιάννη όμως δεν έπαιξε μόνο επιθεωρήσεις. Το 1972 συγκρότησε δικό της θίασο και ανέβασε το “Καμπαρέ” στο θέατρο Καλουτά.
Έπαιξε ανάμεσα στα άλλα: “Το ρετιρέ της Εύας”, 1965 / “Γη SOS”, 1970 / “Οι άντρες προτιμούν τις ξανθές”, 1983 / “Παγωτό μες στο χειμώνα”, 1983-1984 / “Αγάπη μου παλιόγρια”, 1986-1987 / “Απόψε αυτοσχεδιάζουμε”, 1992-1993 / “Χαμάμ γυναικών”, 1996-1997 / “Όταν οι γυναίκες το γλεντούν”, 1998 / “Αρσενικό και παλιά δαντέλα”, 1999-2000 / “Το κορίτσι της γειτονιάς”, 2002-2003 / “Εκκλησιάζουσες”, 2004.
Τηλεόραση
Στην τηλεόραση εκτός από το σήριαλ ”Ο Δρόμος”, 1977 πρωταγωνίστησε στις σειρές “Μικρομεσαίοι” του Γ. Δαλιανίδη, 1992, ”Ζωή πατίνι” του Γιώργου Κωνσταντίνου, 1995 και “Επτά θανάσιμες πεθερές”, 2004.
Κινηματογράφος Μάρθα Καραγιάννη
Ο θερινός κινηματογράφος ”Κατερίνα” λειτουργεί από το 1960 στην Ευγένεια, Κερατσίνι. Το 2016 ο ενοποιημένος, πλέον, Δήμος Κερατσινίου-Δραπετσώνας, αγκαλιάζει το θερινό κινηματογράφο, του οποίου η λειτουργία είχε ανασταλεί, το περιποιείται και το ανοίγει ξανά με το νέο όνομα, που του είχε ήδη δοθεί λίγα χρόνια πριν, αφιερωμένο στην ηθοποιό Μάρθα Καραγιάννη.
Προσωπική ζωή
Η Μάρθα Καραγιάννη παντρεύτηκε το Δημήτρη Στεφανάκο, ποδοσφαιριστή του Ολυμπιακού, τον Οκτώβριο, 1960. Ο γάμος έγινε στην εκκλησία του Αγίου Γεωργίου, στην Κυψέλη. Απέκτησαν ένα παιδί που πέθανε τρεις ημέρες μετά τη γέννηση του. Το ζευγάρι χώρισε λίγους μήνες αργότερα.
Το 2001 έγραψε την αυτοβιογραφία της με τίτλο “Ο έρωτας μωρό μου είναι γλέντι” που κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις “Άγκυρα”. Ένα μεγάλο κομμάτι του βιβλίου περιλαμβάνει συνεντεύξεις που είχε παραχωρήσει μέχρι τότε. Περισσότερα βιογραφικά στοιχεία αλλά και περισσότερες πληροφορίες για τις ταινίες και τα θεατρικά που συμμετείχε περιλαμβάνονται στο δεύτερο αυτοβιογραφικό βιβλίο, “Μάρθα Καραγιάννη, κορίτσι για μιούζικαλ”, 2009 που έγραψε ο Μάκης Δελαπόρτας για τις εκδόσεις Ορφέας.
Η Μάρθα Καραγιάννη λάτρευε τα ταξίδια γι’ αυτό και δήλωνε “πολίτης του κόσμου”. Από το 1980 και μετά γύρισε σχεδόν όλο τον κόσμο.
Κινηματογράφος
Βιντεοταινίες[Επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]
Έτος | Τίτλος | Σκηνοθέτης |
---|---|---|
1986 | Σιγανοπαπαδιά | Απόστολος Τεγόπουλος |
1987 | Η εκδίκηση της ΝίτσαςΧωρισμένοι κι οι δυο | Γιώργος ΠετρίδηςΑπόστολος Τεγόπουλος |
1988 | Η μαμά ξαναπαντρεύεταιΗ ντίβα κι ο πρωτάρης
Μια τρελή τρελή ζωντοχήρα |
Βαγγέλης ΜπαλαφούτηςΑπόστολος Τεγόπουλος |
1989 | Η φεμινίστριαΓαμπρός εδώ και τώρα | Κώστας ΚαραγιάννηςΒαγγέλης Μπαλαφούτης |
1990 | Μια σαραντάρα ίσον με δύο εικοσάρες | Απόστολος Τεγόπουλος |
Θέατρο[Επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]
Έτος | Τίτλος | Όνομα Θεάτρου |
---|---|---|
1957 | Ελέφαντες και ψύλλοι: Η. Λυμπερόπουλος-Ν.Ελευθερίου-Κ.Νικολαΐδης | Περοκέ |
19581958–1959 | Ο Ρωμιός ξαναψηφίζειΤέντυ Μπόυς: Α. Γιαλαμάς-Γ.Θηβαίος-Κ. Πρετεντέρης | Μπουρνέλη |
19591959 | Κόσμος και κοσμάκης: Μ.Τραϊφόρος-Δ.ΒασιλειάδηςΗλιοβασιλέματα: Γ.Ασημακόπουλος-Β.Σπυρόπουλος-Π.Παπαδούκας
30 κότες κι ένας κόκορας: Γ.Ασημακόπουλος-Β.Σπυρόπουλος-Π.Παπαδούκας Μοντέρνες γυναίκες ο νυμφίος έρχεται: Α. Γιαλαμάς-Γ.Θηβαίος-Κ. Πρετεντέρης |
ΜπουρνέληΜπουρνέλη
Ακροπόλ Μπουρνέλη |
19601960–1961 | Κάθε καρυδιάς καρύδι: Γ. ΓιαννακόπουλοςΠράσινο, κόκκινο: Χ.Γιαννακόπουλος-Κ.Νικολαΐδης-Η.Λυμπερόπουλος–Γ. Οικονομίδης | ΜετροπόλιτανΑκροπόλ |
1961 | Γλυκειά Αθήνα: Ν.Ελευθερίου-Ν.Φατσέας-Σ.Δόξας-Α. Γιαλαμάς–Κ. Πρετεντέρης | Ακροπόλ |
19621962–1963 | Όμορφη Πόλη: Μποστ–Μ.ΘεοδωράκηςΚάτω οι γυναίκες: Σ.Πατατζής | ΠαρκΧατζηχρήστου |
19631963 | Της κακομοίρας: Γ.Γιαννακόπουλος-Χ.ΓιαννακόπουλοςΟι νεόπλουτοι: Ν.Τσιφόρος–Π. Βασιλειάδης
Η γυναικούλα μας: Ν.Τσιφόρος–Π. Βασιλειάδης |
ΧατζηχρήστουΑλάμπρα
Αλάμπρα |
1964 | Ο εραστής έρχεται: Γ.Ρούσσος | Αλάμπρα |
19651965-1966 | Το ρετιρέ της Εύας: Β.Ιμπροχώρη-Ι.ΒροντάκηΠαρίσι-Καστρί, εκλογές και ξυστρί: Κοκτέιλ 8 θεατρικών συγγραφέων | ΑττικόνΑλάμπρα |
1966 | Κουράγιο Σωτήρη: Μ.ΘεοφανίδηςΗ πεπονόφλουδα: Μ.Βασιλειάδης-Γ.Κατσαμπής-Λ.Μιχαηλίδης–Κ.Στολίγκας-Σ.Δόξας | ΑττικόνΑττικόν |
1967 | Ταραντέλα: Χ.Γιαννακόπουλος-Κ.ΝικολαΐδηςΤο πιάτο της ημέρας: Β.Σπυρόπουλος-Γ.Θίσβιος | ΜετροπόλιτανΜετροπόλιταν |
1968–1969 | Άλλος για κούρεμα: Γ.Ασημακόπουλος-Β.Σπυρόπουλος-Π.Παπαδούκας | Ακροπόλ |
19691969 | Η γυναίκα του ΄69: Γ. Οικονομίδης-Γ.Θίσβιος-Ν.ΕλευθερίουΤριαντάφυλλα για σας: Γ.Ασημακόπουλος-Β.Σπυρόπουλος-Π.Παπαδούκας
Μια βόλτα στο φεγγάρι: Γ.Ασημακόπουλος-Β.Σπυρόπουλος-Π.Παπαδούκας Μίνι μάξι και σιθρού: Γ.Γιαννακόπουλος-Κ.Νικολαΐδης Απόλλων 11: Γ.Γιαννακόπουλος-Κ.Νικολαΐδης |
ΑκροπόλΕθνικού Κήπου
Εθνικού Κήπου Περιοδεία Περιοδεία |
19701970–1971 | Γη SOS: Α.Παπάς-Λ.ΠαπαδόπουλοςΧίππηδες και ντιρλαντάδες: Γ.Λαζαρίδης | ΜινώαΚαλουτά |
19711971–1972 | Αλάτι και πιπέρι: Κ.Νικολαΐδης-Η. ΛυμπερόπουλοςΜίνι και καυτά να καίνε: Δ.Γιαννουκάκης-Μ.Θεοφανίδης | ΜπουρνέληΠεριοδεία |
19721972 | Αναμείνατε στο ακουστικό σας: Κ.Καραγιάννης-Π.Παπαδούκας-Ν.Καμπάνης-Β.ΜακρίδηςΣήμερα, σήμερα, σήμερα: Κ.Καραγιάννης-Π.Παπαδούκας
Καμπαρέ: Joe Masteroff-Fred Ebb Κάτι ψιθυρίζεται: Μ.Τραϊφόρος-Ν.Ελευθερίου |
ΜετροπόλιτανΜετροπόλιταν
Καλουτά Καλουτά |
1973 | Ίδια γεύση…ίδια γεύση: Πυθαγόρας–Σ.Φιλιππούλης | Βέμπο |
1974 | Δόξα τω θεώ, μπράβο στο λαό: Γ.Λαζαρίδης-Ν.ΕλευθερίουΧίππηδες και βουλευτάδες: Γ.Λαζαρίδης-Ν.Ελευθερίου
Οδός ευκαιρίας: Γ.Λαζαρίδης |
Καλουτά-ΠειραϊκόΚαλουτά
Πειραϊκό |
19751975–1976 | Ο θαυμαστός κόσμος της Εμμανουέλας: Καραγιάννης-Παπαδούκας-Καμπάνης-ΜακρίδΓέλιο χωρίς καπέλο: Γ.Λαζαρίδης-Σ.Σακελλάρης-Ν.Αθερινός-Κ.Μπιλίρης
Βρε τι γίνεται στον κόσμο |
ΡουαγιάλΠειραιεύς
Καλουτά |
1976 | Όχι θα κάτσω να σκάσω: Γ.Λαζαρίδης-Σ.Σακελλάρης-Ν.Αθερινός-Κ.Μπιλίρης | Πειραϊκό |
1977 | Κι ο Θεός έπλασε τη γυναίκα: Κ. Πρετεντέρης | Αθηνά |
19781978–1979 | Στη Χονολουλού…στη Χονολουλού: Γιάννης Δαλιανίδης-Ν.Καμπάνης-Β.ΜακρίδηςΟ επαρχιώτης και η Αθηναία: Π. Βασιλειάδης–Λ.Μιχαηλίδης | ΠαρκΠεριοδεία |
19791979–1980 | Γρανίτα από πεπόνι: Μ.ΒενιέρηςΔρόμο παίρνω…δρόμο αφήνω: Γ.Κατσαμπής | ΜετροπόλιτανΠεριοδεία |
19801980–1981 | Οι διάβολοι του Τσάρλι: Γ. ΚωνσταντίνουΜια αξέχαστη νύχτα: Γιέρκερ | ΡουαγιάλΑκάδημος |
19811981–1982 | Ξύπνα κορόιδο άντρα μου: Ν.Τσιφόρος–Π. ΒασιλειάδηςΖητείται νέα με προίκα: Ν.Τσιφόρος–Π. Βασιλειάδης | ΡουαγιάλΑκάδημος |
19831983–1984 | Οι άντρες προτιμούν τις ξανθιές: Μ.& Ε.ΠαξινούΠαγωτό μες στο χειμώνα: Μίνο Μπελέι | ΜινώαΜπροντγουαίη |
1984–1985 | Πόδια στον αέρα: Όττο Στέμπεχ | Γκλόρια |
1985 | Ήπιο κλίσμα: Λ.Μιχαηλίδης-Γ.Χασάπογλου-Π.ΚοντογιαννίδηςΓελάστε ελληνικά | ΑθήναιονΠεριοδεία |
1986-1987 | Ησαΐα χόρευε κι όσο θέλεις πήδα: Ν.Τσιφόρος–Π. Βασιλειάδης(Αγάπη μου παλιόγρια) | Διάνα |
1987–1988 | Ραντεβού στον παράδεισο: Β.Μακρίδης-Ν.Καμπάνης | Ακάδημος |
1988–1989 | Φάγατε, λιανίσατε, τελειώσατε: Συρραφή επιθεωρησιακών κειμένων | Περιοδεία |
1990–1991 | Πίσω σ’ έχω κόρη μου: Ζαν Πουαρέ | Λαμπέτη |
1991–1992 | Βουλή τους και το ραβδί τους: Γ.Καλαμίτσης–Β.ΜπαλαφούτηςΒουλή τους…και το ραβδί τους: Γ.Καλαμίτσης–Β.Μπαλαφούτης
Γεια σου Γκρέκο φουκαρά |
ΑκροπόλΡάδιο Σίτυ
Ράδιο Σίτυ |
19921992–1993 | Ούτε ψηλός στον κόρφο μας: Γ.Καλαμίτσης–Β.ΜπαλαφούτηςΑπόψε αυτοσχεδιάζουμε: Λουΐτζι Πιραντέλο | ΠεριοδείαΑναλυτή |
1993–1994 | Μου δανείζεις τον άντρα σου: Ν.Καμπάνης-Β.Μακρίδης | Πειροδεία |
1995–1996 | Φωνάζει ο κλέφτης: Δ.Ψαθάς | Μπροντγουαίη |
1996–1997 | Χαμάμ γυναικών: Νελ Νταν | Μπροντγουαίη |
1998 | Όταν οι γυναίκες το γλεντούν: Κάρλο Γκολντόνι | ΚΘΒΕ |
19991999–2000 | Όλοι στο κόλπο: Μάρι ΣτόουνΑρσενικό και παλιά δαντέλα: Τζόζεφ Κέσελρινγκ | ΜινώαΜπροντγουαίη |
2001–2002 | Άρμεγε ευρώ και κούρευε συντάξεις: Λ.Μιχαηλίδης-Β.Μακρίδης-Γ.Γεωργίου | Ράδιο Σίτυ |
2002–2003 | Το κορίτσι της γειτονιάς: Ν.Χατζηαποστόλου | Ακροπόλ |
2004 | Εκκλησιάζουσες: Αριστοφάνης | ΔΗΠΕΘΕ Κοζάνης |
2007–2008 | ΝουΔου Fun Park: Λ.Μπέλλος-Γ.Γαλίτης-Θ.Καλαμούκης-Μ.Βουλαρινός-Ε.Γκρίλλα-Pitsirikos | Βέμπο |
2010 | Πού πας ρε Γιωργάκη με τέτοιο καιρό;: Γ.Γαλίτης-Ν.Σπυρόπουλος | Αθήναιον& Περιοδεία |
20122012–2013 | Αντόνιο…πονάει το μνημόνιο: Γ.Γαλίτης-Ν.ΣπυρόπουλοςΓίναμε βουλή καλλιγραφία: Γ.Γαλίτης-Ν.Σπυρόπουλος | ΠεριοδείαΠεριοδεία |
2013–2014 | Η μαμά είπε ‘μη’: Σ.Παπαδόπουλος-Γ.Βάλαρης | Αμιράλ |
2014–2015 | Κάτω ρε παρτάλια: Γ. Κωνσταντίνου-Ν.Σπυρόπουλος | Ράδιο Σίτυ& Περιοδεία |
Τηλεόραση[Επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]
Έτος | Τίτλος Προγράμματος | Κανάλι | Ρόλος | Σημειώσεις |
---|---|---|---|---|
1977 | Ο δρόμος | ΥΕΝΕΔ | Μάρθα Βρόντακα | Πρωταγωνιστικός Ρόλος |
1984 | Αληθινές ιστορίες | ΕΡΤ | Επεισόδιο: “Ο ντεντέκτιβ” | |
1984-1985 | Ο Ανδροκλής και τα λιοντάρια του | ΕΡΤ2 | Ιωάννα Βαρούτη | Πρωταγωνιστικός Ρόλος |
1992–1993 | Οι Μικρομεσαίοι | MEGA | Μάρθα Φασιανού | Πρωταγωνιστικός Ρόλος |
1995–1996 | Ζωή Πατίνι | ANT1 | Ματίνα | Πρωταγωνιστικός Ρόλος |
1996 | Τα χρώματα της αγάπης | ΕΤ1 | Αλίκη | Επεισόδιο: “Οι κομπάρσες” |
ΕΤ1 | Ασπασία | Επεισόδιο: “Περικλής και Ασπασία” | ||
1999 | Κωνσταντίνου και Ελένης | ANT1 | Φωφώ Βλαχάκη | Επεισόδιο: “Σόι και αβλαβείς” |
2005 | Επτά Θανάσιμες Πεθερές | MEGA | Διονυσία Μποραντά | Επεισόδιο: “Η Νεόπλουτη Πεθερά” |
2006 | Safe Sex TV Stories | MEGA | Ευτυχία | Επεισόδιο: “Έμμονες ιδέες” |
2008 | Άγρια παιδιά | MEGA | Φωτεινή | Επεισόδιο: “Ο τρόπος των μικρών” |
2009 | Εργαζόμενη Γυναίκα | ANT1 | Επεισόδιο: “Αεροσυνοδός” | |
2011–2013 | Οι Βασιλιάδες | MEGA | Ευγενία Παλαιολόγου | Πρωταγωνιστικός Ρόλος |
2015 | Μπρούσκο | ANT1 | Ζωή Κροντηρά | 1 επεισόδιο |