Περαιτέρω αύξηση των πωλήσεών της αναμένει για το 2022 η Rolex Hellas, σε ό,τι αφορά τη δραστηριότητά της στη χώρα μας, με βάση τα δείγματα που προκύπτουν από την τουριστική κίνηση.
Η εταιρεία που εμπορεύεται στην Ελλάδα τις μάρκες Rolex και Tudor, ποντάρει πολλά στη φετινή στην πορεία του τουρισμού, ο οποίος το 2021 έφερε περίπου το 70% των εσόδων του 2019, ενώ για το 2022 η πρόβλεψη κάνει λόγο για αύξηση κατά 15%, σε σχέση με τα προ πανδημίας επίπεδα.
Ήδη, το 2021 ο κύκλος εργασιών της Rolex Hellas ήταν αυξημένος κατά 13,5 εκατομμύρια ευρώ, σε σύγκριση με το 2019. To 2021 οι πωλήσεις της έφτασαν τα 74,9 εκατομμύρια ευρώ, από 59,49 εκατ. ευρώ το 2020 και 61,43 εκατ. ευρώ το 2019. Σε ό,τι αφορά τα αποτελέσματα, προ φόρων ήταν 9,6 εκατ. ευρώ το 2021, έναντι 7,2 εκατ. ευρώ το 2020 και 9,24 εκατ. ευρώ το 2019.
Μάλιστα, τα συγκεκριμένα οικονομικά μεγέθη επιτεύχθηκαν, παρά το γεγονός ότι η εταιρεία στην Ελλάδα έκλεισε τα δύο καταστήματα λιανικής που διατηρεί, τα οποία ξεκίνησαν αρχικά να λειτουργούν μόνο με ραντεβού στις 5 Απριλίου του 2021 και ουσιαστικά η πλήρης απελευθέρωση της λειτουργίας τους ήρθε από τις 14 Μαΐου και ύστερα, με την έναρξη της τουριστικής κίνησης. Σημειώνεται ότι το μερίδιο της Rolex στην ελληνική αγορά υπερέβη το 50% στη διάρκεια του 2021.
Δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα Today Press του Σαββάτου