0

Μια περίεργη “ξηρασία” εξακολουθεί να βασανίζει την ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ που αναλώνεται σε πολιτικές déjà-vu. Πολιτικές που ζήσαμε απο το 2012, μόνο που τότε υπήρξε ένα αγανακτισμένο κοινό έτοιμο να ακούσει και ένας αρχηγός χωρίς κυβερνητικό παρελθόν.

Σήμερα συνεχίζει την ίδια τακτική, χωρίς στρατηγικό υπόβαθρο. Η πολιτική του προσαρμόζεται, σχεδιάζεται και υλοποιείται ανάλογα με την επικαιρότητα.

Τη βδομάδα που πέρασε,  ο πρωθυπουργός εγκαινίασε και έδωσε στην κυκλοφορία για τους κατοίκους του Πειραιά, τρεις υπερσύγχρονους σταθμούς του μετρό, που συνδέουν το μεγαλύτερο λιμάνι με το αεροδρόμιο και με όλα τα σημεία της Αθήνας.

Ο ΣΥΡΙΖΑ τις ίδιες μέρες αναβάθμιζε σε πολιτικό ζήτημα, το πιο ειδεχθές έγκλημα, την υπόθεση του μαστροπού και παιδοβιαστή του Κολωνού, επειδή ήταν μέλος της ΝΔ και έκλεισε τα αυτιά του στον πρώην υπουργό του, επί της Δικαιοσύνης, τον κ. Κοντονή που δήλωσε πως επί ΣΥΡΙΖΑ οι ποινές για τους παιδεραστές ήταν  «για γέλια».

Έπιασαν πάτο οι «σύντροφοι»

Από το «γερμανοτσολιάδες» του 2012 ο ΣΥΡΙΖΑ και τα τρόλ του, έφτασαν εύκολα  στο «Μητσοτάκη γ@@@@@@» και τώρα έπεσαν στον πάτο με το χάσταγκ “Παιδεραστές-ΝΔ”.  Οδεύοντας προς τις εκλογές  ο μηχανισμός του ΣΥΡΙΖΑ, αναπαράγεται συνεχώς, όμως προς το χειρότερο.

Αυτή τη βδομάδα  καθύβρισε και τον δημοσιογράφο των Financial Times που τόλμησε να γράψει πως «η Ελλάδα είναι ένα από τα επτά οικονομικά θαύματα της εποχής μας». Ο ξάδερφος του κ. Τσίπρα, αυτός ο Γιώργος Τσίπρας με το υποτιθέμενο «βαρύ» όνομα, διερωτήθηκε μάλιστα αν ο δημοσιογράφος «παίρνει λεφτά από την κυβέρνηση ή ναρκωτικά» (!!!)  (σσ. προφανώς αν ο δημοσιογράφος, έγραφε εναντίον της κυβέρνησης, θα γινόταν η σημαία της Κουμουνδούρου, τώρα είναι πληρωμένος ή ναρκομανής).

Ζήτησε προανακριτική επιτροπή για την υπόθεση των υποκλοπών, όχι για να στείλει τον κ. Μητσοτάκη στο Ειδικό Δικαστήριο, αλλά για να πλησιάσει περισσότερο τον Νίκο Ανδρουλάκη και τους «φιλοσυριζαίους» οπαδούς του ΠΑΣΟΚ σε μια επιχείρηση  «αφαίμαξη Νο-2».

Και εξέδωσε ανακοίνωση χαράματα επιχαίροντας που η τροπολογία Μενέντεζ για τους όρους πώλησης των F-16 στην Τουρκία δεν πέρασε από το Κογκρέσο σε πρώτη φάση. Την ικανοποίηση της εξέφρασε και η Τουρκία!

Το ρεζίλι με τους μουσαμάδες

Μπροστά σ αυτή την ανερμάτιστη μικροπολιτική του ΣΥΡΙΖΑ, ο Κυριάκος Μητσοτάκης αναφέρεται στην κοινωνία. Με κινήσεις και έργα που εκσυγχρονίζουν τις υποδομές της χώρας  και κάνουν πιο εύκολη τη ζωή  εκατομμυρίων πολιτών.

Τα μεγάλα έργα, εκτιμούν στο Μέγαρο Μαξίμου πέρα από αναγκαία, θα αποτελέσουν κι ένα ισχυρό προεκλογικό χαρτί για τον κ. Μητσοτάκη, γιατί η σύγκριση,  με την εποχή Τσίπρα -Καμμένου είναι καταλυτική.

Η λειτουργία των τριών σύγχρονων και  καλαίσθητων σταθμών του μετρό στον Πειραιά,  ήταν για τους κατοίκους του μεγάλου λιμανιού της χώρας, ένα από τα όνειρα που δύσκολα πίστευαν πως θα το ζήσουν  στ’ αλήθεια.

Το ίδιο γίνεται  και στη Θεσσαλονίκη. Ένα έργο που καθυστέρησε ανεπίτρεπτα τα τελευταία χρόνια, το 2023 θα τεθεί επιτέλους σε λειτουργία. Το μετρό Θεσσαλονίκης έγινε ανέκδοτο από την «τρύπα» του Κούβελα το 1986-89 ως τους μουσαμάδες του Τσίπρα το 2018.  Επί ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ  «φρέναρε» πάλι  το έργο γιατί η τότε κυβέρνηση, δεν ήθελε να γίνουν αποσπάσεις και επανατοποθετήσεις των αρχαίων που βρέθηκαν,  για να ολοκληρωθεί η διαδρομή με αποτέλεσμα να δινόταν στην κυκλοφορία ένα κουτσουρεμένο Μετρό. Δηλαδή σκεφτείτε ένα Μετρό της Αθήνας χωρίς να έχει σταθμό στο Σύνταγμα! Τόσο καλά ήταν σχεδιασμένο από τους ΣΥΡΙΖΑίους.

Ήταν η εποχή που οι …επιτήδειοι επιτελείς του Αλέξη Τσίπρα τον ανάγκασαν  να «αυτογελειοποιηθεί»  και να  κάνει δηλώσεις για την ανύπαρκτη πρόοδο του έργου μπροστά από μουσαμάδες, που πάνω τους είχαν ζωγραφίσει τα εκδοτήρια εισιτηρίων, για να ξεγελάσουν τους πολίτες και με ένα βαγόνι Μετρό που δεν ήταν στις ράγες αλλά σε τάκους! Μάλιστα είχαν… επιβιβαστεί κιόλας για να δείξουν ότι κινείται!

Μάμε τώρα, στον δρόμο – καρμανιόλα, τον Πάτρα -Πύργος, που θα είχε ολοκληρωθεί, αν ο ανεκδιήγητος κ. Χ. Σπίρτζης, δεν τον έκοβε σε κομμάτια και μάλιστα όχι σε ένα ή σε δύο αλλά σε οκτώ, για να πάρει το έργο ο εργολάβος του ΣΥΡΙΖΑ και των βοσκοτόπων κ. Καλογρίτσας.

Η παράκαμψη της Αττικής – που θα ανακούφιζε την Κηφισού και την κυκλοφορία σ όλο το λεκανοπέδιο, με έναν δρόμο 53 χιλιομέτρων από την Ελευσίνα μέχρι την εθνική οδό  Αθηνών- Θεσσαλονίκης, στο ύψος της  Υλίκης, «θάφτηκε» από τον κ. Σπίρτζη και  τον ΣΥΡΙΖΑ το 2015 για να μην χάσουν έσοδα  από τα διόδια οι παραχωρησιούχοι των δύο «γειτονικών» αυτοκινητοδρόμων. Τώρα, πλέον έχουν αναθερμάνει τα σχέδια για τον δρόμο αυτόν.

Κανένα έργο επί ΣΥΡΙΖΑ!

Η αλήθεια είναι ότι επί ΣΥΡΙΖΑ κανένα σοβαρό έργο δεν ξεκίνησε και δεν παραδόθηκε στη σημερινή κυβέρνηση. Για να έχουμε μια γενική εικόνα των δημόσιων έργων επί διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ και της σημερινής κυβέρνησης, δύο αριθμοί είναι οι πιο χαρακτηριστικοί.

Στα 4,5 χρόνια ΣΥΡΙΖΑ συμβασιοποιήθηκαν έργα 850 εκατομμυρίων ευρώ και στα 3,5 χρόνια ΝΔ, με Κώστα Καραμανλή και Γιώργο Καραγιάννη στο «τιμόνι» του υπουργείου Υποδομών, τρέχουν έργα άνω των 8,5 δισ. Και από αυτά έχουν ήδη συμβασιοποιηθεί πάνω από 5 δισ., από τα συνολικά 13 και πλέον δισεκατομμύρια.

Θα πουν ορισμένοι πως επί ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ  η χώρα ήταν  ακόμα στο μνημόνιο, ενώ τώρα έχουμε απαλλαγεί  απ αυτό το βραχνά. Σωστά, αλλά στο τρίτο, αχρείαστο,  μνημόνιο μας οδήγησε  η καταστροφική πολιτική των κ.κ. Τσίπρα και  Βαρουφάκη, κανείς άλλος!

 Η οικονομία προχωρά κι ο ΣΥΡΙΖΑ ψάχνεται

Η  Ελλάδα του σήμερα, παρά την τεράστια ενεργειακή κρίση, παρά την πανδημία και τα οικονομικά προβλήματα που άφησε πίσω της, παρά το  φρενάρισμα της διεθνούς οικονομίας προχωρά με  ανάπτυξη πάνω από 5%, κι ας λέει ό,τι θέλει ο ξάδερφος του κ. Τσίπρα.

Σύμφωνα με την αναθεωρημένη έκθεση World Economic Outlook του ΔΝΤ, η Ελλάδα συγκαταλέγεται μεταξύ των οικονομιών της Ευρωζώνης που θα εμφανίσουν τον ταχύτερο ρυθμό ανάπτυξης το 2022.

Το Ταμείο εκτιμά ότι ο ρυθμός ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας θα φτάσει φέτος στο 5,2%, σημαντικά αυξημένος σε σύγκριση με το 3,5% της πρότερης πρόβλεψης του Απριλίου.

Στα «μαλακά» προβλέπει το ΔΝΤ ότι θα πέσει η ελληνική οικονομία και το δύσκολο 2023, καθώς η Ελλάδα αναμένεται να είναι μία από τις χώρες της Ευρωζώνης που θα κατορθώσει να αποφύγει την ύφεση με ανάπτυξη στο 1,8%  υπερτριπλάσια απόδοση έναντι του μέσου όρου της Ευρωζώνης, ο οποίος αναμένεται να κινηθεί στο 0,5%.

Ενώ η Ελλάδα προχωρά, η αντιπολίτευση της πηγαίνει προς τα πίσω. Ο  ΣΥΡΙΖΑ παραμένει εγκλωβισμένος σε μικροπολιτικές τακτικές που δεν έχουν ανταπόκριση στην κοινωνία. Συνήθως απευθύνεται  σε ένα μειοψηφικό ακροατήριο που “αλυσοδένεται” στα social media, για να μην γίνει ο σταθμός του Mετρό στα Εξάρχεια, για να μην υπάρξει νομιμότητα και εξυγίανση στις φοιτητικές εστίες και ικανοποιούνται με τα «#χάσταγκ» στο διαδίκτυο εναντίον του κ. Μητσοτάκη και της κυβέρνησης του. Έτσι καθημερινά  με φόντο, τους κάθε λογής νοητούς «μουσαμάδες» του ίντερνετ «φτιασιδώνουν»  τη δική τους  πραγματικότητα.

Από την άλλη ο κ. Ανδρουλάκης αδυνατεί να ξεφύγει από τη θυματοποίηση του  με την υπόθεση των υποκλοπών και να δώσει ένα νέο αέρα στο ΠΑΣΟΚ με προτάσεις που αγγίζουν την κοινωνία.

 

Οι δημοσκοπικοί δείκτες δεν τους ευνοούν γιατί ο κόσμος είναι επιφυλακτικός και με τους δύο. Δεν βλέπει ακόμα κάτι  καινούργιο και αξιόπιστο στην πολιτική τους πρόταση, κάτι για να τους εμπιστευτεί, τη ζωή του, την ασφάλεια του και την οικονομία της χώρας.

Αν πάντως, τα δυο κόμματα, επειδή αδυνατούν να συγχρονιστούν με την κοινωνία,  περιμένουν να πέσει η κυβέρνηση ως  «ώριμο φρούτο» θα απογοητευτούν, όπως δείχνουν οι έρευνες της κοινής γνώμης,  γιατί ο Μητσοτάκης ακόμα ωριμάζει…

 

 

You may also like

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΑΠΟ: Απόψεις