Οι καταναλωτές στη Βρετανία στρέφονται σε φθηνότερες λύσεις στα ψώνια τους, προσπαθώντας να αντιμετωπίσουν την εκτόξευση του κόστους διαβίωσης.
Έρευνα της NielsenIQ έδειξε άνοδο στις πωλήσεις κατεψυγμένου κοτόπουλου (12% σε ετήσια βάση), ρυζιού και δημητριακών (11%). Αύξηση καταγράφουν επίσης τα κονσερβοποιημένα φασόλια και ζυμαρικά (10%), το κονσερβοποιημένο κρέας (9%) και τα ζυμαρικά (31%).
Αντίθετα, πέφτουν οι πωλήσεις μπύρας, κρασιών και οινοπνευματωδών ποτών (9,7%), καθώς και η κατανάλωση άλλων ειδών που δεν είναι απαραίτητα στην διατροφή (6.1%).
Αγοράζουν φθηνότερα προϊόντα στη Βρετανία
«Οι καταναλωτές αρχίζουν να διαφοροποιούν τις επιλογές τους για να αντιμετωπίσουν την αύξηση του κόστους διαβίωσης. Για ορισμένα νοικοκυριά, η εξοικονόμηση χρημάτων σημαίνει αγορά φθηνότερων προϊόντων», εξηγεί στέλεχος της NielsenIQ. Ορισμένα νοικοκυριά σταματούν να αγοράζουν κάποια προϊόντα ή στρέφονται προς φθηνές γερμανικές αλυσίδες, όπως οι γερμανικές Aldi και Lidl.
Η άνοδος του κόστους διαβίωσης προκαλεί επίσης αύξηση κατά 7% των επισκέψεων στα σούπερ μάρκετ και μείωση κατά 12% των online αγορών.