Σε ακόμη μικρότερο χρόνο από ό,τι σήμερα θα ολοκληρώνεται το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη μέχρι το τέλος του έτους.
Την αισιοδοξία του ότι το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη θα πραγματοποιείται σε ακόμα μικρότερο χρόνο σε σχέση με σήμερα εξέφρασε από το βήμα του 5ου Συνεδρίου Υποδομών-Μεταφορών ITC 2022, o Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ Σπύρος Πατέρας.
Ειδικότερα, επισήμανε ότι έως το τέλος του έτους θα ενεργοποιηθεί η τηλεδιοίκηση στον εν λόγω άξονα, γεγονός που θα σημάνει την ανάπτυξη μεγαλύτερων ταχυτήτων στις διαδρομές, ενώ θα ενισχυθεί η υφιστάμενη ασφάλεια.
Μιλώντας σχετικά με τη χρονική διάρκεια του δρομολογίου Αθήνα προς Θεσσαλονίκη υπογράμμισε ότι με την περαίωση των απαραίτητων εργασιών, τότε: «οι 3 ώρες και 55 λεπτά που έκανε πρόσφατα ο συρμός στο Αθήνα-Θεσσαλονίκη θα πέσουν σε 3:45 και ακόμα πιο κάτω, κάτι που θα αυξήσει και τη χωρητικότητα του δικτύου κατά 20-30% τουλάχιστον».
Υπενθυμίζεται ότι το πρώτο εμπορικό δρομολόγιο των αμαξοιστοιχιών ETR470, εκτελέστηκε την Κυριακή 15 Μαΐου, σηματοδοτώντας τα εγκαίνια μίας νέας εποχής για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αλλά και για τις εμπορικές μεταφορές.
Οι τιμές των εισιτηρίων μιας διαδρομής
Α θέση -> 65 € Αθήνα-Θεσσαλονίκη / 48,6 € Αθήνα-Λάρισα / 25,4 € Θεσσαλονίκη-Λάρισα
Β θέση -> 55 € Αθήνα-Θεσσαλονίκη / 41,5 € Αθήνα-Λάρισα / 22,1 € Θεσσαλονίκη-Λάρισα
Οι αμαξοστοιχίες ETR470 διαθέτουν 9 βαγόνια ένα εκ των οποίων είναι εστιατόριο και μπαρ, 3 βαγόνια πρώτης θέσης (Α΄) και 5 οικονομικής (Β’). Κάθε αμαξοστοιχία μπορεί να μεταφέρει 475 επιβάτες και, όπως αναφέρει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, περιλαμβάνει όλες τις ανέσεις, για ένα ξεκούραστο και γρήγορο ταξίδι, βελτιώνοντας την ταξιδιωτική εμπειρία.