0

Δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα Today Press

του Δημήτρη Γιαννακόπουλου

Ο κατήφορος ούτε σταματημό έχει ούτε τελειωμό. Ένα χρόνο μετά την τραγωδία των Τεμπών το σιδηροδρομικό βρίσκεται στον πυθμένα των δυνατοτήτων του, η προοπτική ευρωπαϊκής διασύνδεσης του είτε προς την Αδριατική και την κεντρική Ευρώπη είτε προς τη Μαύρη Θάλασσα ακούγεται πλέον ως ανέκδοτο και οι καθημερινές σχεδόν αποκαλύψεις για συμβάντα σχετικά με την ασφάλεια των επιβατών και των εμπορευμάτων βυθίζουν το τρένο σε ακόμη μεγαλύτερη ανυποληψία.  Στην τελευταία ευρεία σύσκεψη στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών (11/3) υπό τον Χρ. Σταϊκούρα, καταγράφηκε η περαιτέρω επιδείνωση της κατάστασης, παρότι από την επανεκκίνηση τους, τον περασμένο Απρίλιο, οι συρμοί κινούνται με πολύ μειωμένες ταχύτητες και τα δρομολόγια έχουν περιοριστεί σχεδόν στο ήμισυ. Το σενάριο αποεπένδυσης και αποχώρησης του κρατικού Ιταλικού μεταφορέα  Ferrovie Dello Stato Italiane (FSI) από την Hellenic Train, μετά από 7 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα, επανέρχεται συνεχώς το τελευταίο διάστημα και κατά πληροφορίες τίθεται μετ΄ επιτάσεως στις διακρατικές συζητήσεις μεταξύ Ελλήνων και Ιταλών αξιωματούχων.

Τεταμένες σχέσεις

Οι σχέσεις μεταξύ των εμπλεκόμενων στον ΟΣΕ, τη Hellenic Τrain και την εποπτεύουσα Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων, παραμένουν τεταμένες ενώ μεσολάβησαν αρκετές διοικητικές αλλαγές στον βασικό πάροχο του σιδηροδρομικού έργου με σκοπό την περιορισμένη έστω αναδιάταξη του  προσωπικού.

 

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο εδώ

You may also like

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΑΠΟ: Απόψεις